Article sobre papallones a El País

El diari El País va publicar divendres passat un article on es recullen els darrers descobriments sobre l'ecologia de les papallones a casa nostra. Entre d'altres cita els treballs de Constantí Stefanescu des del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Concretament fa referència a l’estudi publicat a Nature Climate Change, sobre els efectes del canvi climàtic en les comunitats de papallones i ocells. Podeu llegir l'article complet seguint l'enllaç que trobareu a sota.