Biòlegs vallesans s'encarreguen de seguir ratpenats alliberats

Potser els ratpenats no compten amb tants amants com d'altres espècies però com a mínim n'hi ha que disposen de guardians. Biòlegs del Museu de Granollers són els encarregats de fer el seguiment de set ratpenats alliberats recentment a l'Alt Pendès. La seva tasca és descobrir si els mamífers alats criats en captivitat s'en surten per si sols en plena vida salvatge.

Aquesta és la introducció a la notícia que va aparèixer el 26 d'octubre a l'informatiu de Vallès Oriental Televisió. Si voleu veure la notícia sencera podeu veure l'informatiu al següent enllaç:

La notícia dels ratpenats es troba a partir del minut 8.