Calendari d'activitats del GOT. Grup d'Ornitologia del Tenes

Us presentem les activitats que organitza el GOT, Grup d'Ornitologia del Tenes, fins aquest estiu.

30 d’abril, sortida d’observació botànica a Riells, “Coneguem la nostra flora, primavera”.
8 de maig, matinal de Natura a L’Ametlla del Vallès. 27 de maig, xerrada d’orquídies a càrrec de Txell Maymó al centre cívic de la Fàbrica a Santa Eulàlia de Ronçana.
28 de maig, sortida d’observació d’orquídies al pla de la Calma.
29 de maig, matinal de natura a Caldes de Montbui.
19 de Juny, matinal de natura a Bigues i Riells al parc de la Resclosa. Juliol, nit de Xots, Òlibes i Gamarussos. Data i lloc per concretar.
3 de setembre, la nit dels ratpenats a Riells.

Més informació a: