Comunicat sobre el tancament preventiu del Museu

El Museu de Ciències Naturals de Granollers tanca les seves instal·lacions de manera preventiva fins el proper dia 13 d'abril. De la mateixa manera queden ajornades totes les activitats que hi havia programades fins aquesta data.

Aquesta actuació forma part de les mesures adoptades per l’Ajuntament de Granollers orientades a contenir l’expansió del coronavirus SARS-CoV-2 iprotegir els col·lectius vulnerables.

Recomanem seguir en tot moment les mesures establertes pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya que trobareu al web:

Esperem poder retornar a l’activitat habitual al més aviat possible.

Agraïm la vostra col·laboració.