14.05.2017

Concurs 'Fotografia una papallona'

General

El Museu de Ciències Naturals de Granollers organitza el concurs  “fotografia una papallona”. Per participar en el concurs cal publicar fotografies en les quals hi surti com a mínim una papallona de Catalunya mitjançant les aplicacions instagram, Twitter i/o Facebook etiquetant-les amb els hashtags: #naturaGranollers #PapallonesCatalunya

El període per concursar estarà comprés des del 15 de maig de 2017 fins el 15 de setembre del 2017.

BASES

La participació es farà mitjançant l’aplicació Instagram, Twitter o FaceBook. Els requisits per a poder participar en el concurs són:

• S’ha de ser seguidor de l’instagram, Twitter o Facebook del Museu de Ciències Naturals de Granollers (mcngranollers).
  • Les fotografies s’han de realitzar durant el període concret  comprés des del 15 de maig de 2017 fins el 15 de setembre del 2017.
  • Les fotografies penjades han d’anar acompanyades dels hashtags #naturaGranollers #PapallonesCatalunya sense excloure text o altres hashtags.

Cada participant pot presentar com a màxim 3 fotografies. Les fotografies penjades en el període esmentat i que compleixin els tres requisits entraran al concurs.

Acceptació de bases:

• Mínim  18 anys.
  • Disposar d’un perfil actiu a les xarxes socials del Museu de Ciències Naturals de Granollers i acceptar les normes de la comunitat: http://instagram.com/legal/terms
  • Autoritzar als organitzadors i col·laboradors del concurs Granollers Natura a poder utilitzar les fotografies presentades al concurs per a fins promocionals de la prova i del territori, i també per il·lustrar les fitxes de les espècies al web de Catalan Butterfly Monitoring Scheme (www.catalanbms.org)."
  • Les fotografies han de mostrar una papallona de Catalunya, han de ser obra original i no han de tenir cap contingut ni material obscè, sexualment explícit, violent, ofensiu o difamatori.

JURAT I PREMIS

El Jurat estarà format per personal del Museu de Ciències Naturals de Granollers i es valorarà l’originalitat de les imatges i la seva qualitat tècnica.

PREMI:

• Visita i tast a les Caves Recaredo
  • Lot de publicacions de fauna i flora  del Museu de Ciències Naturals de Granollers