Conferència "Ratpenats els grans desconeguts" a Ullastrell

El proper diumenge 25 d'abril al Casal Cultural d'Ullastrell a les 11 del migdia, en Carles Flaquer, del Museu de Ciències Naturals de Granollers, farà aquesta conferència sobre els ratpenats. Seguidament es farà també un taller de construcció de caixes refugi per a ratpenats.
Organitza: Ullastrell Natura.

L'associació Ullastrell Natural organitza aquesta activitat el proper diumenge al matí. Seguidament es farà també un taller de construcció de caixes refugi per a ratpenats.

Organitza: Ullastrell Natura.