Curset de seguiment del liró gris al Parc Natural d’Izki, Àlaba (País Basc)

El passat setembre de 2011 l’equip d’estudi de petits mamífers del nostre museu va realitzar un petit curs per a voluntaris i tècnics de parcs naturals al País Basc.

Per invitació de la Diputació Foral d’Àlaba i l’Associació Txepetxa, el dia 16 de setembre la nostra companya Lídia Freixas va impartir una conferència a la Universitat del País Basc a Vitòria, amb el títol “Ocupación y reproducción del lirón gris en nidales artificiales en bosques caducifolios catalanes”.

El dia 17 es va realitzar una pràctica  de manipulació d’aquesta animals en els boscos del Parc Natural d’Izki amb la participació dels guardes i de personal voluntari de Txepetxa. D’aquesta sessió us oferim alguns vídeos de mostra.