13.05.2020 Notícies del Museu

Dia Internacional dels Museus - DIM DIGITAL 2020

L'Estela i el Dia Internacional dels Museus: per la diversitat i inclusió

Com cada 18 de maig celebrem el dia dels Museus i aquest any volem recordar la rellevància de ser tolerant i entendre que el món ha de ser divers o no serà. Un Museu de Ciències Naturals com el de Granollers coneix bé la importància de la diversitat per tal de trobar l'equilibri. La Natura ho mostra, la cultura ho demostra.

El 2020 l'hem començat acompanyant-nos de l'Estela, un personatge que ens explica les coses que passen al Museu amb aquesta mirada innocent i sense perjudicis del infant explorador.

Així doncs, som-hi...

Benvinguts al MUSEU DE CIÈNCIES NATURALS DE GRANOLLERS en la jornada del DIM Digital 2020!

@mcngranollers

Ciència accessible als nens

Al Museu treballem per fer més accessible la ciència a tothom, especialment al públic familiar, i despertar futures vocacions científiques entre els més petits. És per això que ha nascut l'activitat "Investiga amb l'Estela", un recurs familiar i educatiu que pretén apropar als més joves a la ciència i la recerca tot demostrant que aquesta pot ser una activitat de lleure com qualsevol altra. Una activitat que a més, posa en valor la recerca que es coordina i es duu a terme des del museu.

Visita virtual als espais de l'exposició permanent "Tu investigues"

Conegueu millor el museu i els diferents espais de l'exposició "Tu investigues" amb els vídeos accessibles amb llengua de signes de La Mirada Tàctil. Els trobareu AQUÍ.

Micro-documentals Accessibles "La Mirada Tàctil"

Us convidem a què, sense sortir de casa, conegueu millor el projectes de recerca i de seguiment de papallones, petits mamífers, ratpenats, amfibis i rèptils que es coordinen des del museu a través dels vídeos accessibles amb llengua de signes de La Mirada Tàctil.

Els podeu trobar més avall d'aquesta pàgina i en les diferents xarxes socials del museu. Facebook i Instagram.

Documents adjunts: