El 15 de desembre estrena del documental Humans i Ratpenats

El 15 de desembre al les 20h s'estrena al Centre Cultural de Granollers el documental de 50 minuts Humans i Ratpenats.

Milers de persones han estat pendents a les xarxes socials dels viatges duts a terme per Jaume Sañé, Xavier Puig i Carles Flaquer entre el 2014 i 2015 per tal de copsar les relacions que s’estableixen entre humans i ratpenats a tot el món.

Finalment el documental Humans i ratpenats s’estrenarà al Centre Cultural de Granollers el 15 de desembre a les 20h amb la presència de totes les persones que hi han participat. El documental va dirigit a un públic familiar i ens apropa als ratpenats des de diferents visions. Podrem veure hospitals per ratpenats a Australia, cuina del ratpenat a indonèsia, turisme de ratpenats als Estats Units, etc.

Aquesta iniciativa del Museu de Ciències Naturals de Granollers ha comptat amb el suport de diverses associacions i empreses. L’objectiu principal del documental és mostrar al públic la importància de conèixer la natura per poder conservar-la.

El documental és més social que de natura i posa l’èmfasi en veure com depenent de la realitat cultural unes coses poden semblar aberracions o entrar dins la quotidianitat. Aquest fet queda palès clarament a l’apartat dedicat als vampirs a Mèxic, on contrasta la visió dels ramaders i la dels biòlegs, ambdues ben argumentades.

La presentació serà el punt de partida del documental que serà traduït a francès, anglès i castellà abans de ser presentat en alguns festivals de cinema.