El Celler Credo dedica un vi als ratpenats

El Celler Credo i el Museu de Ciències Naturals de Granollers presenten el proper dijous 15 de maig a Granollers el vi blanc Ratpenat, una iniciativa que vol conscienciar del paper vital dels ratpenats a l’ecosistema i difondre els valors de preservar la terra i la natura.

Celler Credo destina el 60 % dels beneficis d’aquest vi al projecte de recerca i conservació del ratpenat a la vinya, liderat per l’Àrea d’investigació de Quiròpters del Museu de Ciències Naturals de Granollers i l’equip d’enologia de Celler Credo. Els últims estudis sobre poblacions de ratpenats evidencien que la seva presència ha disminuït a causa de l’abús de tractaments amb insecticides químics al camp i de l’homogeneïtzació del paisatge (eliminació de refugis on establir-s’hi).

El Celler Credo és el projecte de vins biodinàmics de la família i l'equip Recaredo, una de les cases de viticultors i elaboradors de cava de més prestigi.