El Centre de documentació del Montseny a Vallès Oriental televisió

El 12 de gener del 2012, es va emetre a l’infoVallès de Vallès Oriental TV, un petit reportatge sobre el centre de documentació del Montseny, secció de ciències naturals.

El centre de documentació, gestionat pel Museu de Ciències naturals de Granollers i la Diputació de Barcelona, recopila tota la informació disponible sobre el Montseny: fauna, flora, geologia i ciències en general i té catalogats 3787 documents. Les consultes es poden fer directament a la Tela, per correu electrònic i a través del web de la xarxa de parcs de Diputació de Barcelona.

Podeu veure l’entrevista a la Belén Fernández, responsable del centre de documentació al document adjunt o bé en aquest enllaç.