El Centre de documentació del Montseny en línia

Els documents del Centre de documentació del Montseny a les nostres xarxes socials.

La Belén Fernández, responsable del Centre de documentació del Montseny -secció ciències naturals-, us donarà a conèixer cada mes un llibre o un document del centre a traves del Facebook i el Twitter del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Al centre de documentació hi han catalogats 4361 documents.
Els podeu consultar en línia al catàleg col.lectiu de la xarxa de parcs naturals de Diputació de Barcelona http://cataleg.parcs.diba.cat/