17.10.2013 Notícies del Museu

El jardí del museu obre un nou accés i amplia l'horari al públic

General

Aquest diumenge dia 20 d'octubre, a les 12 del migdia, es farà una visita inaugural al jardí que envolta el Museu de Ciències Naturals de Granollers, la Tela, després que aquest estiu s'hagi fet un nou accés i s'hagi ampliat l'horari per visitar-lo, que ara és de dimarts a divendres, de 9 h a 13 h i de 16 h a 19 h, dissabte, de 16 h a 19 i diumenge, d’11 h a 14 h.

A banda de la nova porta que s'ha obert a la façana del Museu, al carrer de Francesc Macià, també s'ha arranjat la resta de la tanca que envolta el museu pels carrers de Francesc Macià i Indústria.

El jardí de La Tela pretén ser un espai obert on, a més de passejar i gaudir de les plantes, podem aprendre sobre la nostra comarca. Per això hi ha representada una sèrie d'espècies que pertanyen a diferents comunitats vegetals del Vallès i algunes de les roques més representatives dels nostres paisatges.

La distribució de les plantes al jardí respon a un intent de reproduir la vegetació autòctona, en la qual les espècies viuen associades en comunitats: l'alzinar, les pinedes i les brolles i els boscos de ribera.

Documents adjunts: