El museu col·labora en la realització del llibre

El Museu de Ciències Naturals de Granollers ha dut a terme un capítol del llibre "El Agua y la Vida: cooperación en la esfera del agua". Concretament el museu ha escrit un capítol dedicat als mamífers aquàtics europeus.

El llibre, editat per Lunwerg, s'ha dut a terme en motiu de l'Any Internacional en la Cooperació de l'esfera de l'Aigua i pretén fer reflexionar respecte aquesta temàtica en moments complicats pel nostre planeta.

El text està redactat en format de petits articles amens fets per prestigiosos investigadors i sota la direcció del Dr. Martí Boada i la Dra. Roser Maneja. Part dels beneficis del llibre estan destinats al projecte Aigua, Sanitat i Vida de UNICEF.