El museu de Ciències Naturals de Granollers finalista al Premi Medi Ambient 2017

El projecte de seguiment de papallones (CBMS), del Museu de Ciències Naturals de Granollers, ha resultat finalista del Premi Medi Ambient 2017 organitzat pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya en la modalitat d’iniciatives de millora i protecció del medi ambient, que aquest any s’emmarca en la temàtica de la Ciència Ciutadana.

Aquesta nominació representa un reconeixement a la tasca duta a terme durant 25 anys per part de més d’un centenar de voluntaris, que setmanalment han recollit dades de les poblacions de papallones de Catalunya. Aquest fet ha permès entendre, per exemple, com el canvi climàtic i paisatgístic està afectant la biodiversitat del nostre país. El projecte CBMS s’ha convertit en un referent a nivell internacional, generant una gran quantitat d’articles científics de primer ordre.

El lliurament del Premi tindrà lloc el proper 6 de juny a les 18:00 a l’Institut Botànic de Barcelona