El Museu de Ciències Naturals La Tela estrena ampliació

Granollers amplia el Museu de Ciències Naturals (Avda. Francesc Macià, 51) amb la construcció d’un edifici nou amb una superfície útil de més de 2000 metres quadrats que connecta amb La Tela, seu del museu des de 1987, per la banda de llevant.

L’ ampliació (en mostra imatges el vídeo que acompanya aquesta informació) es va inaugurar el dissabte 1 de desembre coincidint amb el 25è aniversari de l’equipament i incorpora, a la planta baixa, el vestíbul de recepció, la sala d’exposicions temporals i un espai per a nens. A la planta soterrani hi ha el vestíbul, la sala polivalent, el dipòsit general, el taller de preparació, recepció i catalogació, i el magatzem.En la planta primera hi ha la sala d’exposicions permanent i el planetari. L’exposició que obre la programació de la sala d’exposicions temporals està dedicada a les papallones i el primer acte rellevant que ha acollit la nova instal·lació ha estat un congrés internacional sobre ratpenats. El vídeo que acompanya aquesta informació inclou declaracions de Toni Arrizabalaga, coordinador del museu granollerí. Els que vulguin visitar les noves instal·lacions poden fer-ho en les jornades de portes obertes programades pels propers dissabte, 15 i diumenge, 16 de desembre, i en el seu horari habitual.

Horari

De dimarts a dissabtes de 16 a 19 hores. Tots els diumenges i festius també d'11 a 14 hores.

Festius tancats al públic: tots els dilluns. 1 i 6 de gener, Dijous Sant i Divendres Sant, el dia 1 de maig, el dia 11 de setembre i els dia de Nadal i Sant Esteve.