El Museu ha estat present a Costa Rica

Finalment s'ha acabat el 16è congrés internacional sobre ratpenats dut a terme a Costa Rica. Centenars d'investigadors de tot el món s'han reunit per parlar de ratpenats.

Al públic en general li pot semblar estrany aquest èxit de participació i la capacitat d'organitzar un congrés d'una setmana sobre aquesta temàtica. Els ratpenats, però, són fruit d'investigació en molts camps diferents i tenen un paper rellevant en l'àmbit econòmic, social, mèdic, etc.

El Museu ha presentat un treball sobre els possibles afectes causats pels actuals mètodes de marcatge de ratpenats. El líder d'aquest projecte, l'investigador de l'equip del Museu Adrià López-Baucells, ha estat present al congrés i es quedarà a Brasil per continuar amb les seves investigacions sobre la fragmentació de la selva i les poblacions de ratpenats que hi viuen.