El Museu tanca per obres

Fins a nou avís el Museu de Ciències Naturals de Granollers restarà tancat al públic per obres de millora de l’edifici de La Tela i la construcció del nou edifici. Amb el suport del fons FEDER, el Ministeri d'Administracions Públiques de l'estat i l'Ajuntament de Granollers.

Per a qualsevol consulta us atendrem en el mateix edifici del carrer Francesc Macià número 51 en horari d’oficina de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. Per consultes a la Biblioteca i Centre de Documentació del Montseny concerteu dia i hora al 93 870 96 51 o m.granollers.cn@diba.cat

Durant les obres el museu continuarà programant activitats que podreu consultar a l’agenda. Hem traslladat la programació d’algunes exposicions temporals a la sala d’exposicions de l’Agrupació Excursionista de Granollers, al carrer de Corró número 10, consulteu els horaris.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties, esperem que podreu gaudir d’un equipament en millors condicions un cop acabades les obres de millora.

Voleu veure imatges de les obres ?