El naturalista Martí Boada dóna un cop de mà als ratpenats

El passat 25 de juny el programa Espai Terra de Tv3 tractava diverses temàtiques entre les quals la rellevància de conservar els ratpenats. El naturalista Martí Boada destacava la importància de la tasca duta a terme des del Museu de Ciències Naturals de Granollers per dignificar aquest grup tan desconegut.

El programa, encara que breument, mostra imatges del seguiment que dur a terme l'equip del Museu a Collserola. La revisió de caixes refugi ha permès trobar espècies noves de ratpenat per aquest parc natural. Algunes de les espècies són ratpenats forestals que només hi estan de pas però que troben a Collserola un espai natural bàsic per poder descansar durant les migracions.