El seguiment dels ratpenats aquàtics al Museu

El proper dissabte 1 DE JUNY es durà a terme una trobada per tal d'explicar el seguiment de ratpenats aquàtics i les avantatges del nou aplicatiu a disposició dels voluntaris. La trobada va dirigida a naturalistes interessats a poder adoptar un tram de riu a prop de casa seva. Durant la trobada es discutirà la metodologia y es donarà a conèixer la biologia d'aquests animals. El programa també inclou una part pràctica al Montseny.

L'assistència és gratuïta i per inscriure's hi ha temps fins el proper 15 de maig. Heu de confirmar l’assistència enviant un correu a cflaquer@ajuntament.granollers.cat

El programa serà el següent:
16:30    Xerrada sobre ratpenats aquàtics a càrrec dels organitzadors
17:30    Taula rodona sobre experiències i possibles millores del seguiment
18:30    Breu visita al Museu
19:00    Sortida cap al Montseny per fer una pràctica
20:00    Arribada al Montseny explicació i preparatius per la pràctica*
20:45    Sopar d’entrepà a prop del riu
21:45    Inici de la pràctica
23:00    Fi de la trobada.

*s’està pendent dels permisos però es preveu col·locar un parany per tal de capturar un exemplar de ratpenat d’aigua.

Cal portar calçat adequat, frontal i entrepà per sopar. Ens caldrà saber quins de vosaltres teniu disponibilitat de cotxe per anar al Montseny i si tindreu previst tornar a Granollers.