Els Diumenges de Ciència a Vallès Oriental televisió

El Museu de Ciències Naturals de Granollers apropa la ciència a les famílies a través dels tallers familiars als Diumenges de Ciència, on pares i fills poden gaudir i compartir un espai de descobriment, observació i manipulació plegats.

Endinsar-se en un món microscòpic, treballar com els investigadors en estudis de petits mamífers o descobrir els pèls i les escates de les ales de les papallones amb les lupes binoculars és la proposta que ofereix l’equip educatiu el primer i tercer diumenge de mes.