Els Ratpenats de Catalunya entre els més venuts.

La guia de camp, Els Ratpenats de Catalunya, de la col·lecció de treballs del Museu i editada per Brau ha tingut bona acceptació. Després de ser publicada el 2012 la guia es troba entre les 10 més venudes a la botiga Oryx, que és un referent a tota Espanya en vendes de productes de natura.

Aquest llibre de 146 pàgines té un format de guia de camp amb tapes toves i pretén apropar els ratpenats a tot tipus de públic però sobretot a naturalistes que alguna vegada s'han topat amb un ratpenat i els faria gràcia identificar de quina espècie es tracta.

La publicació ha representat la culminació de molts anys de tasca de recerca i de nits en vetlla que finalment es fan arribar a la gent. Una gran notícia aquesta bona acollida.