Es presenten els resultats de l'estació SEMICE de Padul (P.N. Serra nevada) en un Congrés

Cristina González Broco, la nostra coordinadora regional a Andalucia, va presentar un pòster a l'event anomenat "Desgranando Ciencia" amb els resultats del seguiment SEMICE a l'estació de Padul (Parc Natural de Sierra Nevada) entre els anys 2012-2015. Aquesta estació, situada en un ambient inundable de la vora d'una llacuna, és activa des de la tardor del 2012. Aquest representa un ambient força divers, i s'han capturat sis espècies diferents de petits mamífers. Cal destacar la presència regular de la rata d'aigua (Arvicola sapidus), espècie en perill d'extinció, i del seu principal competidor la rata comuna (Rattus norvegicus).

Les activitats de formació i divulgació del projecte de seguiment SEMICE durant l'any 2016 han estat possible gràcies a una ajut de la Fundació Biodiversidad (convocatòria 2015)