Èxit de participació en les sessions familiars entorn als projectes SEMICE i LIRÓ a la Vall d'Aràn

El 19 d'agost de 2016 s’ha realitzat a la Vall d’Aran, una nova edició de “La nit dels talpons” (Era net des Boherons) i del “Tour dels lirons” (Eth tour des arrats dromilhèrs) amb èxit i gran participació.

Es tracta de sessions familiars per donar a conèixer aquests animals a través de les estacions de seguiment dels projectes SEMICE i LIRONS, situades a la Vall, i portades pels nostres col·laboradors Alfons Raspall i Lídia Freixas.

L’activitat compta, des de la primera edició, amb l’ajut del Conselh Generau d’Aran. Els projectes de seguiment de petits mamífers comuns i dels lirons són coordinats des del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Activitat finançada pel Conselh Generau d'Aran i un ajut de la Fundació Biodiversitat concedit en la convocatòria de 2015.