Expedició conjunta BBC i Museu de Ciències Naturals de Granollers al Marroc. Les migracions de Cynthia cardui

El Museu de Ciències Naturals de Granollers i la BBC, han realitzat una expedició al Marroc a la recerca de la papallona Cynthia cardui que cada any migra entre l’Àfrica i Europa.

L’expedició ha estat seguida per un equip de filmació de la BBC que està preparant un reportatge sobre les papallones diürnes d’Anglaterra i on s’explicarà com arriben aquestes papallones a les illes Britàniques. El nostres companys Constantí Stefanescu i Ferran Pàramo us ofereixen doncs l’oportunitat de compartir algunes de les experiències en el blog Observacions de Cynthia cardui. No us el perdeu!

Podeu visitar el blog a http://cynthiacardui.blogspot.com