Històries de col·lecció

La Belén Fernández, actualment documenta les col·leccions malacològiques del Museu i us donarà a conèixer cada mes la història d'una peça de la col·lecció.

Una de les tasques importants del Museu és la custòdia d'exemplars, en aquest cas de ciències naturals, que formen part del nostre patrimoni natural i que procedeixen de donacions o compra de col·leccions o recol·lecció directa. L'estudi i catalogació és molt important, tant per als estudis científics com per a la conservació i divulgació general.

Actualment el Museu compta amb dues col·leccions malacològiques: la col·lecció Travé, exposada a l'aula museïtzada -l'aula de malacologia Frederic Travé- de l'edifici històric, i la col·lecció Febré.

Cada mes, podreu conèixer les històries a través de les xarxes socials del Museu.