Inauguració de l'Exposició desÀrtic

El proper 13 de setembre, s'inaugura l'exposició desÀrtic al Museu de Ciències Naturals de Granollers.

desÀrtic és una exposició col·lectiva multidisciplinària, resultat de la participació artística de petit format de 60 artistes compromesos amb la conservació i la protecció de l'Àrtic.

L'objectiu d'aquest projecte és conscienciar i reflexionar a través de les obres i les activitats programades, sobre les conseqüències del desgel a l'Àrtic.

Aquest projecte ha estat creat per siNesteSia amb la col·laboració de Greenpeace i del Centre Cívic Sagrada Família i l'Espai d'Art Moritz. Podeu visitar l'exposició fins a l'11 de novembre de 2018.

Activitats programades:

• 13 de Setembre a les 19h: Inauguració i taller Cosint l'Àrtic

Les reserves per a les activitats s'obren amb 15 dies d'antelació, i s'han de fer trucant al 93 870 96 51 de 9 a 14 h. i de 16 a 19 h o bé escrivint un correu a reserves@museugranollersciencies.org

Activitat escolar:

Experimentem el canvi climàtic: aprenguem a prevenir-lo.
Experimentem al laboratori els mateixos processos que experimenten els oceans i l'atmosfera a escala global i que condicionen el clima.

Reserves activitats escolars: Fundació AC escolesvalles@acgranollers.com; 93 844 30 27