16.10.2013 Notícies BiBIO - Ratpenats

Investigadors anglesos desenvolupen un projecte relacionat amb ratpenats a Granollers

Quiròpters

The Animal Health and Veterinary Laboratories Agency i el Museu de Ciències Naturals de Granollers La Tela han tancat un conveni per tal de col·laborar en un projecte sobre ratpenats.

Aquesta agència treballa pels governs del Regne Unit vetllant per la salut dels animals i les persones mitjançant la recerca, la vigilància activa i la inspecció. Gràcies a les bones relacions entre els investigadors del Museu, els Centres de Fauna Salvatge de la Generalitat de Catalunya i l'Instituto Carlos III de Madrid s'ha pogut establir un acord per fer una campanya de seguiment de ratpenats a Catalunya.

Durant la segona setmana d'octubre els investigadors anglesos han estat a Granollers. La ciutat s'ha convertit en el camp base del projecte i la recerca es desenvolupa per tot Catalunya. Aquest projecte representa un salt qualitatiu per l'equip del museu, tant per la categoria i reconeixement internacional dels investigadors que hi participen, com per la temàtica, que implica un contacte directe amb projectes de veterinària.