04.12.2020 Notícies BiBIO - Banc de llavors

Ja podeu veure el vídeo de la jornada: La producció de planter de varietats locals, un nínxol de mercat?

Banc de Llavors

El 24 de novembre de 2020 va tenir lloc una jornada sobre el mercat de planter de varietats locals, titulada "La producció de planter de varietats locals, un nínxol de mercat?"

A la jornada, organitzada pel Banc de Llavors del Vallès Oriental i el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, s'hi van inscriure prop de 120 persones.

En aquest enllaç podeu veure el vídeo de la sessió, que va comptar amb les ponències de Ricard Alcojor (Llavors Orientals) i Lluís Spa (Germinàlia), amb la presentació de Carme Bolló i la cloenda d'Àngel Ruiz, ambdós del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

També us podeu descarregar les presentacions dels ponents:

Ricard Alcojor: Anàlisi de l’oferta i demanda de planter de varietats locals. Què podem millorar?

Lluís Spa: Aspectes tècnics de la producció i distribució de planter de varietats locals