La fundació Mohamed bin Zayeh species conservation fund ajuda a conservar el tritó del Montseny

La fundació Mohamed bin Zayeh species conservation fund, ha atorgat al l'àrea d'herpetologia del Museu de Granollers - Ciències Naturals finançament per a la conservació del tritó del Montseny (Calotriton arnoldi), l'únic vertebrat endèmic del Montseny i de Catalunya.

Des del 2009, el Mohamed bin Zayeh species conservation fund ha concedit 100 projectes de conservació per amfibis i fins ara dos dels quals s'havien concedit per Europa. Aquesta donació farà possible actualitzar el coneixement de l'estat de conservació de les poblacions i els hàbitats del tritó del Montseny. Alhora, també permetrà dissenyar un programa de creació de noves poblacions dins els hàbitats potencials a partir dels exemplars nascuts en els tres nuclis de cria en captivitat que existeixen actualment.

English version:

The foundation Mohamed bin Zayeh species conservation fund helps to protect Montseny's newts

The foundation Mohamed bin Zayeh species conservation fund, has granted the area of ​​herpetology in the Museum of Granollers - Natural Sciences funding for the conservation of the Montseny brook newt (Calotriton arnoldi), the only endemic vertebrate of Montseny Natural Park and Catalonia.

Since 2009, the Mohamed bin Zayeh Species Conservation Fund has awarded 100 conservation projects for amphibians and two of which were granted for Europe. This donation will make it possible to update the knowledge of the conservation status of the populations and habitats of the Montseny newt. At the same time, also allow us to design a program to create new populations in potential habitats raising young newts born from the three captive breeding centers that currently exist.