La recuperació del riu Congost al Medi Ambient de TV3

Als anys setanta era un dels rius més contaminats d'Europa, i ara acull tota una comunitat de peixos. Aquesta és l'exemplar evolució del riu Congost, un afluent del Besòs que neix a la comarca d'Osona i travessa el Vallès Oriental de cap a cap.

El programa el Medi Ambient de TV3 entrevista Toni Arrizabalaga, coordinador del Museu de Ciències Naturals de Granollers i responsable del seguiment del procés de recuperació de la fauna del riu Congost.