L'àrea d'herpetologia rep una beca per estudiar el llangardaix pirinenc

La fundació Barcelona Zoo ha atorgat la beca Antoni Jonch a l'Àrea d'Herpetologia del Museu de Ciències Naturals de Granollers amb el projecte: Filogeografia, bioclimàtica i morfologia: bases per a la conservació de les poblacions del llangardaix pirinenc (Lacerta agilis) a Catalunya.

El projecte te l'objectiu d'investigar si les poblacions pirinenques d'aquest llangardaix són significativament diferents pel que fa a morfologia, genètica mitocondrial i nínxol climàtic a les més properes geogràficament a França. El llangardaix pirinenc, es troba actualment amenaçat i els resultats obtinguts han de permetre millorar la futura implementació de mesures de conservació.

Amb el suport de la Fundació Barcelona Zoo i l’Ajuntament de Barcelona.