Les biblioteques de Granollers publiquen una guia de productes del Vallès Oriental

Les biblioteques de Granollers han publicat una guia documental dedicada a la tradició agrícola de la comarca. Sota el títol Productes del Vallès Oriental aquest document pretén apropar i divulgar la riquesa de productes agrícoles que té el Vallès Oriental i despertar l'interès per aprendre a valorar-los.

El document fa un repàs de diferents productes agrícoles (cereals, olivera, vinya, llegums, horta i fruita), i aporta informació addicional de cadascun d'ells, com les fires que hi ha a la comarca, receptes tradicionals i actuals, i recursos digitals especialitzats.

Podeu visualitzar la guia aquí