14.09.2015 Notícies BiBIO - Banc de llavors

Les llavors locals, centre d’atenció d’un projecte educatiu a Granollers

Banc de Llavors

Aquest 2015 s’ha desenvolupat la primera edició d’un projecte educatiu en el que les llavors locals han estat protagonistes i en el que han col·laborat diferents serveis de l’Ajuntament i entitats de Granollers.

El projecte va iniciar-se amb un seguit de tallers d’elaboració de planter de llavors locals cedides pel Banc de Llavors del Vallès Oriental. En aquests tallers, els alumnes de la UEC (Unitat d’Escolarització Compartida) van tenir l’oportunitat d’aprendre a fer planter i conèixer algunes de les principals llavors locals de la comarca. A continuació, els mateixos alumnes van explicar la seva experiència a alumnes de primària de diversos centres.

El projecte va concloure amb un acte públic al barri del Lledoner en el que es van desenvolupar diversos tallers vinculats amb l’agroecologia i on es va cedir una part del planter elaborat pels alumnes de la UEC a l’Hort Museu del Lledoner.

Aquí podeu veure un vídeo del projecte.