Les papallones de Collserola pas a pas

El parc de Collserola ha elaborat un CD-Rom que permet conèixer millor les papallones d'aquest espai natural, situat al costat de Barcelona.

Aquests insectes són molt vistosos, i la manera com el CD presenta la informació també ho és. De les vint-i-tres espècies descrites, se'ns en presenta la distribució, l'hàbitat, les plantes de què s'alimenten i fins i tot una animació del vol, que és característic en cadascuna. Un pòster ens presenta totes les espècies incloses, i un joc posa a prova la nostra habilitat per identificar els exemplars que passen per davant dels nostres ulls.

Podeu trobar aquest CD entre les guies del Parc Natural de Collserola