13.10.2015 Notícies BiBIO - Banc de llavors

Llavors Orientals ret homenatge a l'Etern Verdaguer

Banc de Llavors

Divendres 9 d'octubre, 5 anys després de la seva mort, l'Associació Llavors Orientals va retre homenatge a l'Etern Verdaguer, un pagès que va contribuir decidicament a la preservació de les llavors locals i l'agricultura tradicional.

L'homenatge va tenir lloc a la Porxada, al costat de la pedra de l'Encant, just on l'Etern Verdaguer tenia la seva parada al mercat dels dijous.

Durant l'acte diversos membres de l'associació van dirigir unes paraules en record de l'Etern, i es va reproduir un extracte del documental Etern per sempre, de Guillem Rodri.

Els assistents van poder endur-se un hortolari fet per l'Etern amb textos biogràfics escrits per persones que el van conèixer, i degustar una truita d'escarola feta per en Pep Salsetes.

Documents adjunts: