07.01.2013 Notícies BiBIO - Ratpenats

Més de 2000 persones a la 8ª Nit dels Ratpenats

Quiròpters

És hora de fer valoracions de les activitats dutes a terme el 2012 i sense cap mena de dubte la Nit dels Ratpenats ha estat una de les que més èxit ha tingut. Durant tot l'estiu parcs naturals, entitats naturalistes i educadors d'arreu de Catalunya han organitzat actes per donar a conèixer els ratpenats.

Gràcies a aquestes entitats i als mitjans de comunicació aquesta activitat ha arribat a molts milers de persones de tot el país. La informació de que els ratpenats són aliats dels humans ha arribat a la major part del públic i cada cop queda més enrera la imatge de Dràcula.

El Museu mantindrà pel 2013 el mateix entusiasme per millorar el format i la difusió de les Nits dels Ratpenats i us invitem a tots a posar-vos en contacte amb nosaltres si voleu participar i incloure el vostre acte al programa. Gràcies a totes i tots pel vostre suport a difondre el missatge de conservació de la natura a través dels ratpenats.

Que tingueu una bona nit!

Documents adjunts: