Nits dels ratpenats 2012

La nit dels ratpenats arriba a la seva 8ª edició. Durant la present campanya disposeu de més d'una trentena de dies d'activitats diferents distribuïdes per tot Catalunya (inclòs Catalunya Nord). Hi col·laboren administracions, escoles i entitats preocupades per conservar els ratpenats com a indicadors de l'estat de salut del nostre medi natural i com a eina de lluita contra els flagells agrícoles.

El programa va dirigit a tot tipus de públic i hi trobareu des de experiències de turisme a exposicions passant per xerrades, tallers i sortides nocturnes.

Les nits dels ratpenats programades aquest any són:

Al tríptic adjunt trobareu el programa detallat i altres dades d'interès.