Nou article sobre els lirons grisos al Montnegre i el Corredor

En el número 287 de gener de 2010 de la revista Quercus podeu trobar un extens article sobre el liró gris a la serra del Montnegre.

L'equip de recerca en petits mamífers del Museu ha publicat un article sobre els darrers lirons grisos que viuen al Parc Natural del Montnegre i el Corredor a la revista de natura Quercus. Aquesta població és la més meridional de la península ibèrica i en l'article s'explica les seves peculiaritats. L'estudi del liró gris porta un quants anys realitzant-se amb l'ajuda de caixes niu especials, i compta amb el suport de la xarxa d'Espais Naturals de la Diputació de Barcelona.