Oferta de prepublicació! Guia de les papallones diürnes de Catalunya

El proper mes d'abril veurà la llum la primera guia de papallones diürnes de Catalunya que sintetitza els coneixements sobre la biologia, distribució i estatus de conservació de les 200 espècies conegudes de Catalunya.

En l'elaboració d'aquesta guia s'han utilitzat, entre d'altres, dades provinents del projecte Catalan Butterfly Monitoring Scheme (CBMS) coordinat des del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

El preu de la guia, que publica Lynx, serà de 40 €, però fins al 3 d'abril hi ha una oferta per adquirir-la per 36€. En l'enllaç següent podeu fer un tast de la guia i fer la comanda amb el preu de prepublicació: