Papallona / Mariposa / Butterfly

Una metàfora de la vida a la joieria contemporània

El proper dia 29 de novembre a les 7 de la tarda inaugurem aquesta mostra de joieria contemporània. 101 joies amb el tema de la papallona de 102  artistes de tot el món.

La joieria Amaranto Joies, amb Grego García al capdavant, ens va oferir aquest projecte que sota el comissariat de Philip Sajet ja havia vist la llum en una mostra inicial al seu local de Gràcia – Barcelona – ara fa un any. Nosaltres tampoc ens hem pogut resistir a aquesta atracció.

Aquest cop podem veure exposades totes les peces que es van mostrar a Amaranto: 59 joies, més una nodrida ampliació de nous artistes fins a les 101 actuals. També hem ampliat l’exposició amb les fotografies d’una improvisada
passarel·la de models afeccionats formada per una bona colla de ciutadans dirigits pels fotògrafs Xavier Solanas i Griselda Escrigas.