Presentació de ‘88 Infinits’, un espectacle sobre mitologia representat dins d’un planetari

El passat dijous 16 d'octubre es va presentar en roda de premsa l’espectacle 88 Infinits d’Arnau Vilardebò dins del cicle Granollers Propostes Singulars (GPS), programat pel Teatre Auditori de Granollers.

El Museu de Ciències Naturals de Granollers ha acollit, com no podia ser d’altre manera, aquesta roda de premsa de presentació de 88 Infinits, donat que l’espectacle es representarà al mateix planetari del Museu de Ciències Naturals els dies 24, 25 i 26 d’octubre.