Presentació del llibre

El proper dijous 27 de febrer a les 20.00 h el Centre d’Estudis de la Neu i de la Muntanya d’Andorra de l’Institut d’Estudis Andorrans us convida a la presentació del llibre “Petits mamífers i ratpenats d’Andorra” dels autors Ignasi Torre, Lídia Freixas, Carles Flaquer, Xavier Puig i Antoni Arrizabalaga, investigadors del Museu de Ciències Naturals de Granollers i que ha estat publicat en les “Monografies del CENMA”.

El llibre recull l’estudi dut a terme des de l’any 2008 pels autors a Andorra. Fa un exhaustiu seguiment de les espècies de micromamífers i ratpenats que podem trobar als diferents paratges andorrans i analitza la importància que té aquesta fauna en el conjunt de la dinàmica natural de l’ecosistema.

L’acte tindrà lloc a la Biblioteca Nacional d’Andorra (casa Bauró) a les 20.00 h. Esperem que sigui del vostre interès.