Presentat a la UB el Treball de Fi de Grau per Laura Muro Riba

El passat mes de juliol, la Laura Muro Riba, alumna de Pràcticum del Museu, va presentar a la UB el Treball de Fi de Grau (TFG) que ha desenvolupat sota la tutoria de l'Area de Recerca en petits mamífers (Dr. Ignasi Torre).

El treball ha permès comprovar la utilitat de la dieta del mussol banyut per a conèixer la composició de les comunitats de petits mamífers en entorns altament humanitzats, on no hi són presents altres depredadors com la òliba o la geneta. El TFG ha estat defensat a la Facultat de Biologia davant Tribunal de professors de la UB, i ha merescut la qualificació de 9,8 sobre 10. Felicitacions Laura!!!