Presentat a la UB un Treball de Fi de Grau sobre el talpó muntanyenc (Microtus agrestis)

El passat 15 de setembre de 2014, l'Aina Garcia Raventòs, alumna de Pràcticum del Museu, va presentar a la UB el Treball de Fi de Grau (TFG) que ha desenvolupat sota la tutoria de l'Area de Recerca en petits mamífers (Dr. Ignasi Torre). El treball ha permès comprovar la presència de singularitats en la dentició del talpó muntanyenc (Microtus agrestis) als sectors del Montseny i Osona, fet que es pot relacionar amb que es tracta de poblacions marginals que es troben al límit meridional de la distribució muncial d'aquesta espècie. El TFG ha estat defensat a la Facultat de Biologia davant Tribunal de professors de la UB, i ha merescut la qualificació de 9,3 sobre 10. Felicitacions Aina!!!