Presentat el llibre

El passat dijous 27 de febrer es va presentar el llibre “Petits mamífers i ratpenats d’Andorra” dels autors Ignasi Torre, Lídia Freixas, Carles Flaquer, Xavier Puig i Antoni Arrizabalaga, investigadors del Museu de Ciències Naturals de Granollers i que ha estat publicat en les “Monografies del CENMA”, el Centre d'Estudis de la Neu i de la Muntanya de l'Institut d'Estudis Andorrans.

En l'acte, celebrat a la Biblioteca Nacional d’Andorra, Ignasi Torre i Antoni Arrizabalaga van explicar com s'ha realitzat l'estudi en què es basa l'obra i que fa un seguiment exhaustiu de les espècies de micromamífers i ratpenats que es poden trobar als diferents paratges andorrans.

Als enllaços següents podeu seguir el ressò que n'ha fet la premsa andorrana: