Propera exposició de Bonsai. Nishikiten

La Nishikiten és una de les més prestigioses mostres de  bonsai que es porten a terme a l’estat espanyol amb una selecció dels millors exemplars  de totes les comunitats autònomes, fita important i molt valorada a les agendes de les exposicions de bonsai de Catalunya i Espanya,  La Nishikiten, que en japonès significa els colors de la tardor,  mostra  els bonsai en un  període de l’any molt especial en la qual els arbres presenten una coloració  esplendorosa i alguns d’ells fructifiquen.
La Mostra es celebrarà els propers 11, 12 i 13 d’octubre en el nou edifici del Museu que es va inaugurar l’1 de desembre passat, i que ofereix unes immillorables condicions per a l’exhibició de bonsais.
Com és habitual, la Mostra congregarà els millor artistes del bonsai d’Espanya i d’altres països europeus, i comptarà amb la presència del mestre internacional Marco Invernizzi, que impartirà un taller i una demostració pública de modelatge.

Entre totes les obres exposades s’atorgaran tres guardons, realitzats per el mestre artesà de ceràmica Carles Vives, als millors bonsai de l’exposició; tenint en compte el disseny de l’arbre, la presentació, els complements, etc.
També s’atorgaran tres guardons,   realitzats per el mestre artesà de ceràmica Carles Vives, a les millors composicions de bonsai  mida shohin i mame.
Els premis es lliuraran durant el sopar del dissabte dia 12 que es realitzarà en l’Aparthotel Atenea.

Mostra produïda per l’Associació Art Bonsai de les Franqueses del Vallès i el Museu de Ciències Naturals de Granollers. L’exposició és possible gràcies a la col•laboració de Bonsai Sant Boi, Vivers Ernest, Egar Bonsai, Wabi-Sabi Escola d’Ikebana, Carles Vives, Nutritech, Aparthotel Atenea Vallès, Granollers Audiovisuals, Ajuntament de les Franqueses del Vallès i Ajuntament de Granollers.

Més informació:

www.artdelbonsai.org