Publicació de la guia de camp. Els ratpenats de Catalunya

Brau edicions, el Museu de Ciències Naturals de Granollers, Galanthus i l'Obra Social de Catalunya Caixa han col·laborat per dur a terme una guia sobre ratpenats molt completa que no només és rigorosa sinó també amena i atractiva.

El text és de Carles Flaquer i Xavier Puig, quiropteròlegs que han dut a terme nombroses campanyes de camp per tal de conèixer millor aquest desconegut grup animal. Les magnífiques il·lustracions són de l'artista i naturalista Toni Llobet. Finalment les fotografies són de diversos naturalistes entre els que hi destaca el fotògraf Jordi Bas.

El llibre inclou una fitxa de cadascuna de les espècies presents a Catalunya i claus d'identificació per reconèixer les espècies tant visualment com per l'acústica mitjançant detectors d'ultrasons.

El llibre serà presentat al públic el dia 13 d'abril a les 19:30h a la Pedrera, Passeig de Gràcia 92 a Barcelona i el dia 20 d'abril a les 19:00h al Museu de Ciències Naturals de Granollers, Francesc Macià 51 a Granollers. La presentació comptarà amb la intervenció del geògraf, naturalista i doctor en ciències ambientals Martí Boada.