Reconeixement al millor programa Ambiental de col·laboració al vi Ratpenat

El Celler Credo ha rebut el Reconeixement Respon.cat al programa empresarial ambiental de col·laboració pel seu projecte vi biodinàmic Ratpenat, nascut des del compromís entre el Celler Credo i el Museu de Ciències Naturals de Granollers per la defensa del medi ambient i dels éssers vius que hi habiten.

El projecte vi Ratpenat forma part d'una manera de pensar del Museu en la que busca la implicació d'empreses compromeses amb conservar la natura per col·laborar en projectes de conservació i consienciació.

Celler Credo és pioner en agricultura biodinàmica, una manera de cultivar que suposa un pas més enllà de l’ecologia, cercant la integració i l’harmonia de l’home amb l’ecosistema, entenent la vinya com a una comunitat biològica que respecta la biodiversitat i el paisatge d’on neixen els seus vins.