Reconeixement de la tasca feta al Museu en el primer marketplace ambiental

El Museu de Ciències Naturals de Granollers conjuntament amb l'Associació Galanthus i l'empresa tecnològica ADVANCARE van ser seleccionades per exposar el projecte conjunt de creació d'un aparell d'ultrasons davant 75 representants d'empreses i 170 entitats ambientals.

L'acte va tenir lloc al Jardí Botànic de Barcelona el passat novembre en el marc del primer marketplace ambiental. Aquestes trobades pretenen estimular la col·laboració entre el món empresarial i el sector ambiental. En aquest cas l'equip creat per les 3 entitats ja citades van ser seleccionades com exemple d'experiència reeixida.

Fruit d'aquesta difusió el Museu ja ha establert contactes i línies de treball conjuntes pel 2013 amb entitats i empreses presents al marketplace.